ONSDAG

HEJ!
Skolan var jätte jobbig idag..
Bara jobbiga ämnen hela dagen, och det var dessutom lång dag idag.
Jag, Anna och Elin (Annas syster) stannade kvar i skolan
och hade klubbkväll för våra Power Club medlemmar.
Usch, vad de kan vara jobbiga! De hade dessutom sönder
en sak!! Och det kallar oss massa fula ord också..
Känner oss mobbade!!!? Och detdär är en klubb mot
droger och mobbning....

Senare på kvällen tog ja cykeln
och cyklade till Alexandra där Jessica, Anna, Nadja, Josefine
och Nadia var. Shit vad fint hus Alexandra har fått!
Avonsjuk ;o hihi! Vi åt kladdkaka där mums!
Kom hem vid 9 tiden, och nu har jag gjort lite läxor.
Och ska snart göra mig klar för natten, är sjukttrött!
Dethär blev kanske lite långt & tråkigt men vad gör det. =)
Nej nu måste jag sluta! Gonatt
puss och kram

// MADDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0